Tänään olin (taas kerran) huono oppilas ja päätin lintsata ensimmäisen tunnin. Toista tuntia minulla ei olekaan, sillä ranskan opettajani on valvomassa ylioppilaskuunteluja. En sitten jaksanut raahautua tunniksi kouluun opiskelemaan taloustietoa, eikä minulla ole edes huono omatunto. Lintsaamisen takia en ole kärsinyt siitä vuosiin. Loppuu tämäkin ilo, jos ensi jaksossa poissaolokäytäntö vaihdetaan siihen samaan tiukkaan natseiluun kuin muilla kaupunkin lukioilla. Wuhuu.

Ajattelin eilen mennä nukkumaan ajoissa, jotta voisin kerrankin sanoa nukkuneeni kunnolla. Ei onnistunut. Katsoin BB:n, olin vielä tunnin koneella ja luin kaksi tuntia Goebbelsin elämänkertaa. Loppujen lopuksi kello oli melkein kaksi sammuttaessani valot. En saanut unta heti, kuten en nykyään koskaan, enkä ymmärrä mikä siinä on ongelmana. OCD nostaa taas päätään, enkä tiedä mitä tehdä sen kanssa. Minun olisi pitänyt mennä psykologille silloin, kun ensimmäisen kerran sain sen, eikä vain yrittää parantua omin avuin. Kyllähän minä melkein paranin, mutta vain melkein. Pakko-oireita on edelleen, enkä mitään muuta niin inhoa kuin sitä tunnetta, että en vain voi niille yhtään mitään. Kyllä minun täytyisi pystyä ajatukseni hallitsemaan, mutta en vain kykene siihen. En, en ja en.

Kohta täytyy lähteä sinne kouluun, joten jospa päättäisin tämän avautumisen tähän ja menisin hakemaan lisää teetä.

Np. KMFDM - Me and my gun

H&K Mp5
Smith & Wesson Model 29
Sps Glock 17
A One Man Army I Was Born To Be